20 грудня 2013 року за рішенням Дружківської міської ради  від 27.11.2013 № 6/39-5 «Про створення Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка» в місті відкрито Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка. 

Головна мета Центру - створити умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян та суб’єктів господарювання, скоротити та спростити процедури отримання суб’єктами звернення адміністративних послуг.

Наша команда щоденно працює над покращенням доступності та якості надання адміністративних послуг. В Центрі можна зареєструвати місце проживання, бізнес, нерухомість, оформити право власності чи користування земельною ділянкою, отримати документи, що надають право на виконання будівельних робіт, подати декларацію про готовність закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію, отримати відомості з Державного земельного кадастру, документи дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, отримати практично всі адміністративні послуги, які надаються виконавчими органами Дружківської  міської, отримати фахові консультації у різних сферах життєдіяльності міста.

  • Згідно затвердженого переліку, Центром надання адміністративних послуг надається понад 100 видів адміністративних послуг.
  • Пропускна здатність Центру становить близько 100 клієнтів за один робочий день.
  • Унікальність нашого центру полягає у тому, що в Центрі впроваджено бренд єдиного офісу «OPEN SPACE» для надання адміністративних послуг.
  • Запроваджено електронну систему керування чергою відвідувачів з голосовим супроводом, встановлено інформаційній термінал для ознайомлення з переліком послуг, та необхідним пакетом документів для їх отримання. Задля кращого інформування клієнта створено web сторінку адміністративних послуг, які надаються у Центрі, на якому також розміщена актуальна інформація у сфері надання адміністративних послуг, новини Центру.
  • Відвідувачі Центру мають можливість скористатись безкоштовним  Wi-Fi.
  • На території Центру встановлено 2 банківских термінали, «Ощадбанку» та «Приватбанку».
  • У Центрі велику увагу приділяємо клієнтам з обмеженими можливостями, створено умови безперешкодного доступу та встановлено тактильні плити.
  • Біля Центру знаходиться дитячий майданчик під найменшого відвідувача.

Основними принципами роботи Центру є:

  • орієнтація на суб'єкта звернення;
  • відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
  • запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
  • забезпечення свободного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
  • оперативність у вирішенні питань;
  • забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення;
  • надання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги фізичним та юридичним особам  в отриманні адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру для  здійснення господарської діяльності.

Наш Центр облаштовано для прийому людей з особливими потребами:

  • безперешкодне пересування по прилеглій території;
  • доступний заїзд до приміщення;
  • інформацію про графік роботи Центру надруковано шрифтом Брайля;
  • тактильна смуга перед сходами, які можливо розпізнати на дотик або візуально;розширені двері;
  • адаптовані кімнати гігієни;
  • пристосовані інформаційні термінали;
  • встановлена електронна черга з візуальним та звуковим оповіщенням.

Ми доступні для всіх!