ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
Закордонний паспорт можна оформити з перших днів народження малюка. Ділимося порадами, як це зробити:
Термін дії дитячого паспорта — 4 роки. Заяву-анкету може подати один з батьків у:
  • будь-якому підрозділі Державної міграційної служби
  • ЦНАП
  • «Паспортному сервісі» ДП «Документ»
Які документи знадобляться:
  • оригінал свідоцтва про народження
  • паспорт одного з батьків
  • квитанція про сплату адміністративного збору
  • номер платника податків дитини (за наявності). Якщо ви замовляли номер у єМалятко, його уже записано до свідоцтва
  • довідка про реєстрацію особи громадянином України, якщо один з батьків дитини є іноземцем. Довідку можна отримати у міграційній службі за місцем реєстрації того з батьків, хто є громадянином України
  • попередній закордонний паспорт, у разі оформлення другого паспорта
Щоб транслітерація у дитячому паспорті не відрізнялася від перекладу прізвища у паспорті батьків, повідомте працівників про наявність у вас закордонного паспорта.
Яка вартість:
  • 694 грн — звичайне оформлення протягом 20 робочих днів
  • 1046 грн — термінове оформлення протягом 7 робочих днів
Вартість актуальна лише для оформлення закордонного паспорта у підрозділах міграційної служби та ЦНАП.
З 12 років дитину фотографують безпосередньо під час подачі документів. Якщо їй ще не виповнилося 12, ви можете:
  • безкоштовно сфотографувати дитину під час подачі документів (якщо дитина зможе спокійно дивитися у камеру і не боїться спалаху)
  • надати для сканування одну кольорову фотокартку розміром 10х15 см
 
До уваги мешканців міста!
 
Керуючись Законом України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги», відповідно до рішення Дружківської міської ради від 31.03.2021р. № 8/9-25 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка» прийом суб’єктів звернення в Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка ведеться за попереднім записом за телефонами: (+38(095)87-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@)druisp.gov.ua):
-понеділок, вівторок, четвер: з 09:00 до 16:00;
-середа: з 09:00 до 20:00;
-п’ятниця: з 08:30 до 15:30;
-субота: з 08:30 до 15:30.
Прийом здійснюється без перерви на обід.
В Центрі запроваджено технічні перерви з 12:00 до 12:30, з 14:00 до 14:30 та щосереди з 16:00 до 16:30 для провітрювання та санітарної обробки приміщення.
Вихідні дні:
-неділя;
-святкові та неробочі дні.
Консультації та інші інформаційні послуги надаються за телефонами: (+38(095)87-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@)druisp.gov.ua)
 
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!!!

 

До відома громадян!

Шановні відвідувачі, відтепер Ви маєте можливість самостійно звернутись за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місця для самообслуговування яке розміщене для Вас в приміщенні Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка з використанням електронного підпису.
За допомогою електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо.
Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи, підписані власноруч. Накладанням електронного підпису завершається створення електронного документа.
Інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з інформацією про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають, можна отримати в Довірчому списку, який опубліковано на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ca-registry, https://czo.gov.ua/trustedlist).
З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу тощо Міністерство цифрової трансформації запустило освітній серіал про електронний підпис. Інформацію можливо переглянути на платформі Дія. Цифрова освіта за посиланням.
Курс покликаний навчити українців використовувати всі можливості електронного підпису а отримувати дедалі більше послуг зі свого смартфону чи комп’ютера, а саме:
-знати, у яких життєвих ситуаціях електронний підпис може знадобитись;
-навчитись підписувати документи електронним підписом;
-вміти авторизуватись на платформах за допомогою електронного підпису;
-знати, як безпечно зберігати електронний підпис;
-знати, що таке електронний підпис та для чого він потрібен.
  
 
   З метою запобігання недопущення подальшого поширення COVID-19, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом «SARS-CoV-2», від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом «SARS-CoV-2», керуючись Розпорядженням міського голови Дружківської міської ради від 30.03.2021 № РМГ/03/0.1/77/21 повідомлямо, що з 30.03.2021 у Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка тимчасово припинено прийом громадян з отримання адміністративних послуг до нормалізації епідемічної ситуації із захворюванням на COVID-19 серед працівників.
   А також повідомляємо, видача раніше оформлених паспортів громадян України та паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм буде здійснюватись у Дружківському МВ ГУ ДМС України в Донецькій області за адресою: м.Дружківка, вул. Машинобудівників, б. 54, контактний телефон: (06267)5-30-69.
   За оформленням паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм можливо звернувшись до Дружківського МВ ГУ ДМС України в Донецькій області за адресою: м.Дружківка, вул. Машинобудівників, б. 54 попередньо зареєструвавшись в електронну чергу за посиланням: https://dmsu.gov.ua/donetsk/pidrozdily.html

 

Регіональний сервісний центр МВС в Донецькій області в грудні 2020 року розпочав співпрацю з Центром надання адміністративних послуг м.Дружківка.  Підписання відповідної Угоди стало черговим кроком до спрощення надання адміністративних послуг – послуги МВС стали доступнішими та комфортнішими для громадян.

Відтепер громадяни в Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка (ЦНАП) за адресою: м.Дружківка вул. Машинобудівників будинок 64 можуть отримати  такі послуги:

  • Обмін посвідчення водія (без складання іспитів);
  • Видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого;
  • Державна реєстрація нових транспортних засобів (без експертного огляду);
  • Перереєстрація транспортного засобу у зв’язку зі зміною найменування або адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання.

Новими послугами ЦНАП вже встигли скористатися 35 громадян, з них 32 особи отримали нове посвідчення водія, проведено 1 перереєстрацію колісного транспортного засобу з видачою свідоцтва про реєстрацію при установці газобалонного обладнання, також 2-м заявникам здійснена перереєстрація транспортних засобів у зв`язку зі зміною анкетних даних власника, з видачею свідоцтва про реєстрацію без заміни номерного знаку.

Для громадян алгоритм отримання послуг через ЦНАП не ускладняються і  вартість не змінюється. Заявник має звернутись до ЦНАП з пакетом необхідних документів та оплатити послугу. Адміністратор ЦНАП перевіряє, сканує та передає до сервісного центру МВС документи та заяву на отримання послуги. Співробітник сервісного центру МВС проводить передбачені послугою процедури та надсилає до ЦНАП підтвердження, після якого посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію виготовляється та видається суб’єкту звернення. І це одні з небагатьох державних послуг, що надаються одразу на місці і не потребують додаткового візиту, що скорочує витрати часу та коштів.

Інші послуги сервісних центрів МВС й надалі можна отримати лише в сервісних центрах МВС за принципом екстериторіальності, або на виїзному прийомі мобільного офісу.

Отримати консультацію та записатись на прийом до ЦНАП та або до мобільного сервісного центру можна за телефонами (06267)5-32-67 та +38 (095)80-70-765 або звернувшись на електронну адресу: cnap@druisp.gov.ua

Мінімізація часу та сил, що громадянин витрачає на отримання послуги, є пріоритетом нашої роботи! Ми працюємо для Вас!»

 

 
ДО ВІДОМА БАТЬКІВ НОВОНАРОДЖЕНИХ ДІТЕЙ!
    ЦНАП у м.Дружківка пропонує скористатися новою комплексною послугою для батьків новонароджених дітей «єМАЛЯТКО»!
    Перед тим, як подати заяву «єМалятко» та зареєструвати народження дитини, вам потрібно визначитися з прізвищем, ім'ям та по батькові малюка. Розповідаємо про основні правила.
    Дитина завжди матиме прізвище своїх батьків. Якщо у тата і мами різні прізвища, за їхньою згодою дитині присвоюється прізвище одного з них. Також можна присвоїти подвійне прізвище: у заяві «єМалятко» ви самостійно зазначаєте, яке прізвище буде першим.
    Подвійне прізвище завжди записується через дефіс.
    Ім'я малюка ви вибираєте самостійно. Дитині можна дати не більше двох імен.
    Подвійне ім'я потрібно записувати через дефіс.
    Дитині можна дати більше двох імен лише якщо мати і (або) батько дитини є представниками національних меншин і порядок присвоєння імені є національним звичаєм.
    По батькові дитини завжди утворюється від імені батька. Якщо у тата подвійне ім'я, то по батькові дитині присвоюється за одним з них на вибір батьків.
    По батькові може утворюватися згідно національних традицій або не присвоюватися взагалі лише якщо мама і (або) батько дитини є представниками національних меншин.
    Якщо заяву «єМалятко» подає одинока мама, інформація про батька дитини записується з її слів. Прізвище та громадянство умовного батька буде таке ж як у мами, а ім'я та по батькові можуть бути будь-якими. Відтак, дитина матиме прізвище мами, а по батькові дитини утворюватиметься від імені чоловіка, якого мама вказала батьком.
    Прізвище, ім'я та по батькові дитини, які ви вказуєте у заяві «єМалятко», вносяться до свідоцтва про народження.
    За однією заявою можна отримати такі послуги:
  • державна реєстрація народження дитини та її походження;
  • призначення допомоги на дитину;
  • реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
  • присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.
Що для цього потрібно?
    1. Для державної реєстрації народження дитини та її походження, реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків:
  • Паспорт громадянина України обох батьків.
  • Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків обох батьків.
  • Свідоцтво про шлюб.
  • Медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о) або електронний медичний висновок.
    2. Для внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державногодемографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому:
  • Відомості про присвоєння унікального номера запису одному з батьків.
    3. Для призначення державної допомоги при народженні дитини:
  • розрахунковий рахунок заявника у форматі (ІВАN), на який будуть зараховані кошти.
    Після отримання свідоцтва про народження дитини, ЦНАП у м.Дружківка також пропонує інші послуги, які батьки новонароджених можуть отримати при необхідності/за бажанням:
  • реєстрація місця проживання малолітньої дитини;
  • видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї.
Якщо у Вас виникають питання, звертайтесь за телефонами ЦНАП:
(06267)5-32-67
095-80-70-765
Повною мірою насолоджуйтесь щасливим батьківством з перших днів життя свого малюка, а ми подбаємо про своєчасність та якість надання адміністративних послуг!
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!!!
 
ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 р. №1051 внесені зміни до Правил видачі Витягу з Державного земельного кадастру.
Витяг з Державного земельного кадастру про об’єкт Державного земельного кадастру формується за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру. Примірник витягу в електронній формі Державний кадастровий реєстратор посвідчує власним кваліфікованим електронним підписом, а в паперовій формі - надається без використання спеціальних бланків, проставлення печатки та містить обов’язкове посилання на Державний земельний кадастр.
Обов’язковим атрибутом витягу є QR-код, що містить інформацію про документ.
Витяг з Державного земельного кадастру про об’єкт Державного земельного кадастру в електронній формі оформлюється відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку в електронній формі долучається до Поземельної книги в електронній формі.