З метою забезпечення на території Дружківської міської територіальної громади, належної організації та доступності надання адміністративних послуг, розширено перелік послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка (далі ЦНАП), з 26.07.2021 року за отриманням послуги  «Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів» Вам необхідно звертатися до ЦНАП за адресою: м.Дружківка вул. Машинобудівників будинок 64.
    Перелік документів, порядок та спосіб їх подання, умови чи підстави отримання цієї адміністративної послуги, строк надання послуги, акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання послуги міститься в інформаційній картці, яка розміщується веб-сторінці ЦНАП за посиланням Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. в розділі «Сім’я.Діти»/ «Сім’я».
    Отримати консультацію та записатись на прийом можна за телефонами (06267)5-32-67 та +38 (095)80-70-765 .
Ми працюємо для Вас!
 
Ключ до цифрового світу - максимальне використання
можливостей електронного підпису
Одним із найзручніших засобів для користування цифровими сервісами або е-документообігом є електронний підпис.
Він ідентифікує автора електронного документа та є завершальним етапом по його створенню. Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи, підписані власноруч.
Інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з інформацією про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають, можна отримати в Довірчому списку, який опубліковано на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ca-registryhttps://czo.gov.ua/trustedlist).
З метою реалізації електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу тощо Міністерство цифрової трансформації підготувало освітній серіал про електронний підпис.
Кожен громадянин має можливість безкоштовно переглянути серіал на платформі «Дія. Цифрова освіта»    за     посиланням:   https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature,   та платформі «Youtube» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=09NuX02a2wE&t=23s.
Курс складається із 7 серій тривалістю 4-9 хвилин та покликаний навчити українців використовувати всі можливості електронного підпису та отримувати дедалі більше послуг зі свого смартфона чи комп’ютера, а саме:
  • знати, у яких життєвих ситуаціях електронний підпис може знадобитись;
  • навчитись підписувати документи електронним підписом;
  • вміти авторизуватись на платформах за допомогою електронного підпису;
  • знати, як безпечно зберігати електронний підпис;
  • знати, що таке електронний підпис та для чого він потрібен.
Електронний підпис – це один з основних засобів ідентифікації людини і Ваш цифровий помічник у світі онлайн-послуг. З е-підписом можна підписувати документи, користуватися державними сервісами зі свого смартфона чи комп’ютера будь-де і будь-коли. Без черг, папірців та поїздок до держустанов чи банків.
 
ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
Закордонний паспорт можна оформити з перших днів народження малюка. Ділимося порадами, як це зробити:
Термін дії дитячого паспорта — 4 роки. Заяву-анкету може подати один з батьків у:
  • будь-якому підрозділі Державної міграційної служби
  • ЦНАП
  • «Паспортному сервісі» ДП «Документ»
Які документи знадобляться:
  • оригінал свідоцтва про народження
  • паспорт одного з батьків
  • квитанція про сплату адміністративного збору
  • номер платника податків дитини (за наявності). Якщо ви замовляли номер у єМалятко, його уже записано до свідоцтва
  • довідка про реєстрацію особи громадянином України, якщо один з батьків дитини є іноземцем. Довідку можна отримати у міграційній службі за місцем реєстрації того з батьків, хто є громадянином України
  • попередній закордонний паспорт, у разі оформлення другого паспорта
Щоб транслітерація у дитячому паспорті не відрізнялася від перекладу прізвища у паспорті батьків, повідомте працівників про наявність у вас закордонного паспорта.
Яка вартість:
  • 694 грн — звичайне оформлення протягом 20 робочих днів
  • 1046 грн — термінове оформлення протягом 7 робочих днів
Вартість актуальна лише для оформлення закордонного паспорта у підрозділах міграційної служби та ЦНАП.
З 12 років дитину фотографують безпосередньо під час подачі документів. Якщо їй ще не виповнилося 12, ви можете:
  • безкоштовно сфотографувати дитину під час подачі документів (якщо дитина зможе спокійно дивитися у камеру і не боїться спалаху)
  • надати для сканування одну кольорову фотокартку розміром 10х15 см
 
До уваги мешканців міста!
 
Керуючись Законом України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги», відповідно до рішення Дружківської міської ради від 31.03.2021р. № 8/9-25 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка» прийом суб’єктів звернення в Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка ведеться за попереднім записом за телефонами: (+38(095)87-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@)druisp.gov.ua):
-понеділок, вівторок, четвер: з 09:00 до 16:00;
-середа: з 09:00 до 20:00;
-п’ятниця: з 08:30 до 15:30;
-субота: з 08:30 до 15:30.
Прийом здійснюється без перерви на обід.
В Центрі запроваджено технічні перерви з 12:00 до 12:30, з 14:00 до 14:30 та щосереди з 16:00 до 16:30 для провітрювання та санітарної обробки приміщення.
Вихідні дні:
-неділя;
-святкові та неробочі дні.
Консультації та інші інформаційні послуги надаються за телефонами: (+38(095)87-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@)druisp.gov.ua)
 
МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!!!

 

До відома громадян!

Шановні відвідувачі, відтепер Ви маєте можливість самостійно звернутись за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання місця для самообслуговування яке розміщене для Вас в приміщенні Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка з використанням електронного підпису.
За допомогою електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо.
Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи, підписані власноруч. Накладанням електронного підпису завершається створення електронного документа.
Інформацію про кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг разом з інформацією про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають, можна отримати в Довірчому списку, який опубліковано на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ca-registry, https://czo.gov.ua/trustedlist).
З метою реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу, спрощення ведення бізнесу тощо Міністерство цифрової трансформації запустило освітній серіал про електронний підпис. Інформацію можливо переглянути на платформі Дія. Цифрова освіта за посиланням.
Курс покликаний навчити українців використовувати всі можливості електронного підпису а отримувати дедалі більше послуг зі свого смартфону чи комп’ютера, а саме:
-знати, у яких життєвих ситуаціях електронний підпис може знадобитись;
-навчитись підписувати документи електронним підписом;
-вміти авторизуватись на платформах за допомогою електронного підпису;
-знати, як безпечно зберігати електронний підпис;
-знати, що таке електронний підпис та для чого він потрібен.
  
 
   З метою запобігання недопущення подальшого поширення COVID-19, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом «SARS-CoV-2», від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом «SARS-CoV-2», керуючись Розпорядженням міського голови Дружківської міської ради від 30.03.2021 № РМГ/03/0.1/77/21 повідомлямо, що з 30.03.2021 у Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка тимчасово припинено прийом громадян з отримання адміністративних послуг до нормалізації епідемічної ситуації із захворюванням на COVID-19 серед працівників.
   А також повідомляємо, видача раніше оформлених паспортів громадян України та паспортів громадян України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм буде здійснюватись у Дружківському МВ ГУ ДМС України в Донецькій області за адресою: м.Дружківка, вул. Машинобудівників, б. 54, контактний телефон: (06267)5-30-69.
   За оформленням паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм можливо звернувшись до Дружківського МВ ГУ ДМС України в Донецькій області за адресою: м.Дружківка, вул. Машинобудівників, б. 54 попередньо зареєструвавшись в електронну чергу за посиланням: https://dmsu.gov.ua/donetsk/pidrozdily.html