До уваги юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців!
 
Міністерством юстиції України прийнято наказ від 14 липня 2020 року № 2409/5 «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 липня 2020 р. за N 672/34955, який набрав чинності 28 липня 2020 року.
Вказаним наказом визначено період впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) з 00.00 05 серпня 2020 року до 23.59 16 серпня 2020 року, якщо більш ранній термін закінчення цього періоду не визначено в оголошенні, розміщеному на вебсайті Міністерства юстиції України.
Крім того, з 18.00 07 серпня 2020 року функціонування діючого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру буде зупинене.
Протягом зазначеного періоду прийом документів, що подаються для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань здійснюватися не буде.
Додатково звертаємо увагу, що під час оновлення програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формування сайт Он-лайн будинок юстиції (http://online.minjust.gov.ua) працюватиме для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи.
 
Пам'ятка на тему:
"Он-лайн будинок юстиції для створення громадських об’єднань"
Проект Міністерства юстиції України "Он-лайн будинок юстиції" забезпечує можливість отримання певних послуг без контакту з представниками влади в електронному режимі, для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.minjust.gov.ua.
До таких послуг відноситься, в тому числі, державна реєстрація створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи, яка здійснюється через відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків).
Для того, щоб створити та зареєструвати громадську організацію за допомогою цього сервісу, є можливість подати документи для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи або для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн.
1. Для попереднього розгляду документів з державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи на сайті сервісу слід обрати розділ
"Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації", для чого необхідно зайти на головну сторінку, під розділом "Реєстрація бізнесу та ГО" натиснути "зареєструвати" та обрати у цьому вкладенні вид суб’єкта "Громадська організація".
Далі відкривається вікно "Попередній правовий аналіз документів на реєстрацію громадської організації" (посилання online.minjust.gov.ua/dokumenty/go.).
На зазначеній сторінці потрібно заповнити всі необхідні відомості в розділах "Особисті дані", "Дані для особистого кабінету" та завантажити сканкопії документів, які мають подаватися для державної реєстрації, в розділі "Документи, які необхідно додати".
Останнім етапом є відмітка про згоду на збір та обробку персональних даних, та натиснення позначки "подати заяву".
Документи, подані таким способом, розглядаються протягом трьох робочих днів. Після отримання результату попереднього розгляду документів та усунення недоліків у документах (у разі їх наявності) документи можна подавати для державної реєстрації у паперовому вигляді (до центрів надання адміністративних послуг, поштовим відправленням або безпосередньо до територіального органу Міністерства юстиції України) та в електронному вигляді, скориставшись зазначеною послугою в Он-лайн будинку юстиції.
2. Для державної реєстрації створення громадського об’єднання зі статусом юридичної особи он-лайн на сайті сервісу необхідно увійти до особистого кабінету за допомогою електронного цифрового підпису, натиснувши "Вхід" в правому верхньому кутку сайту. Після чого слід заповнити особисті дані, в тому числі адресу електронної пошти, на яку у подальшому буде надсилатись інформація про хід розгляду заяви.
Надалі потрібно натиснути на розділ "Послуги" та обрати відповідну послугу – "Державна реєстрація створення громадської організації зі статусом юридичної особи".
У новому вікні заповнюється заява про державну реєстрацію створення юридичної особи та завантажуються документи, які мають подаватися для державної реєстрації, у форматі PDF.
Після сформування зазначеної заявки заявнику необхідно натиснути "подати заяву", накласти електронний цифровий підпис на заяву і відповідні документи та надіслати сформоване посилання на підписання засновникам такого громадського об’єднання. Коли всі необхідні підписи накладені на документи, заявка передається на розгляд до відповідного компетентного органу.
Документи, подані таким способом, також розглядаються протягом трьох робочих днів. За результатом їх розгляду приймається рішення або про державну реєстрацію створення громадського об’єднання, або про відмову у такій реєстрації. Інформація про стан розгляду поданої заявки та подальші результати її розгляду доступні в особистому кабінеті.
Звертаємо увагу, що у разі виникнення питань технічного характеру щодо роботи Он-лайн будинку юстиції слід звертатися до державного підприємства "Національні інформаційні системи" за телефонами, вказаними на сайті.
У разі виникнення питань з державної реєстрації громадських об’єднань у Донецькій області Ви маєте можливість звернутись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0626442500, 0626417446.
 
Юстиція відкрита для людей!

До уваги мешканців міста!
  Відповідно до постанови КМУ від 25.06.2020 року № 522 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392» прийом суб’єктів звернення в Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка ведеться за попереднім записом за телефонами (+38(095)807-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@druisp,gov.ua), у звичайному режимі:
- понеділок, вівторок, четвер: з 09:00 до 16:00;
- середа: з 09:00 до 20:00;
- п’ятниця: з 08:30 до 15:30.
  Прийом здійснюється без перерви на обід.
  В Центрі запроваджено технічні перерви з 12.00 до12-30, з 14.00 до 14.30 та щосереди з 16.00 до16.30 для провітрювання та санітарної обробки приміщення.
  Вихідні дні:
- субота,
- неділя,
- святкові та неробочі дні.
  Консультації та інші інформаційні послуги надаються за телефонами (+38(095)807-07-65, (06267)5-32-67) або зверненням на електронну пошту (cnap@druisp,gov.ua).
Перепрошуємо за незручності
та бажаємо Вам міцного здоров’я.
 
ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
ЗМІНЕНО ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ
 
   Постановою Кабінету Міністрів України від 27.05.2020 р. №481 внесені зміни до Правил реєстрації місця проживання. Дана постанова набуває чинності з 23.06.2020 р.
   Так, у разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.
 
До уваги громадян міста!
 
   Мобільний сервісний центр регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Донецькій області здійснить прийом громадян для надання послуг:
 
 - реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;
 - заміна посвідчення водія;
 - видача міжнародного посвідчення водія;
 - прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.
 
   18.06.2020 з 10:00-11:00 до 16:00 за адресою м.Дружківка вул.Машинобудівників, 64 (автомобільна парковка Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка).
Запис на прийом здійснюється за телефонами: +38(095)807-07-65, (06267)5-32-67.

 

 
ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ!

    28 квітня 2020 року набув чинності Закон України від 06 грудня 2019 року 361-ІХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким внесені зміни до низки нормативно-правових актів, у тому числі і до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» 9далі – Закон про реєстрацію) та запроваджено деякі новели у сфері державної реєстрації.

Продовжити

    07 травня 2020 року працівники відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради прийняли участь у вебінарі з актуальних питань державної реєстрації громадських формувань за участі представників відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Донецькій області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків).
 
    Під час онлайн вебінару були розглянуті аспекти, що стосуються особливостей забезпечення прийняття документів громадян під час обмежувальних заходів у період дії карантину, особливостей нових типових інформаційних карток адміністративних послуг, а також про зміни до типових інформаційних карток адміністративних послуг, зокрема, у сфері державної реєстрації громадських формувань, затверджених наказом Міністерства юстиції.

    Основним питанням, на яке звернули увагу, були зміни, які відбуваються у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX, що пов’язано з обов’язковим оновленням відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичними особами.
 
  УВАГА! ГРАФІК РОБОТИ НА ДЕНЬ ПЕРЕМОГИ!

    Згідно статті 73 Кодексу законів про працю України ЦНАП м.Дружківка буде працювати за наступним графіком:
8 травня (п’ятниця) – з 08:00 до 15:00, прийом документів з 08.30 до 14.30,
9-11 травня – вихідні дні,
з 12 травня – робочі дні згідно графіка.
    Всі документи, прийняті після 12.00 в передсвятковий робочий день, будуть передані суб'єкту
надання послуги у перший робочий день після святкового вихідного дня.